دنیا کوچولوی مامان و بابادنیا کوچولوی مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

دنیا شیرینی زندگی ما

دنیای کم حوصله من.

1392/6/24 10:17
نویسنده : مامی لیلی
1,183 بازدید
اشتراک گذاری

آخه من چیکار کنم از دستت شیطون کم حوصله ی مامانی.

تو یه لحظه کلی ادا و اطوار داری.زود هم حوصلت سر میره و دوست داری موقعیتت رو تغییر بدم.

<SMILIE>

دست میزنی و ذوق میکنی واسه مامانی

تمرین چهار دست وپا رفتن

سریع خسته میشی و میخوای بلندت کنم

آروم دراز میکشی

غر میزنی و دستت رو دراز میکنی که دوربین و بهت بدم

باز بیخیال میشی و بازی میکنی

کل اینا 5 دقیقه هم نشد!!!!!!!!!!!!!!!!!   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامي نسيم
21 شهریور 92 16:02
ماشالا چقد بزرگ شدي دنيا جون ماماني واسش اسفند دود كن
حتما دنيا هم حسابي شيطون شده و يه جا بند نميشه
عاشق اون دست زدناش شدم ليلي جون از طرف من ببوسش


مرسی نسیم جونم گل پسر شما هم ناز و شیطونه ماشاا...
سمان مامان آرشیدا
26 شهریور 92 15:30
ماشاللا چقدر ناز و خوردنی.
مثل گل میمونه. مامانی از طرف من یه عالمه ببوسش.




مامان آرتین
1 مهر 92 16:49
ای جونم به دنیا خوشگله با اون دست زدناش
الي
9 مهر 92 16:59
وأي دنيا جون چقدر بزرگ شدي گلم.. چقدر ناز شده شكل خودت شده ببوسش از طرف من اي گل خانوم ممنونم الی جونم.کم پیدایی خیلی
مامان لیانا
18 آذر 92 16:30
عزیزممم عروسک کوچولو مثل دختریه من چهاردست و پا فقط تمرین میکنه زودی هم خسته میشه خدا حفظ کنه دنیای شمارو ممنمون که به وبلاگ دخترم اومدید