دنیا کوچولوی مامان و بابادنیا کوچولوی مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

دنیا شیرینی زندگی ما

دلنوشته مامانی واسه گل دخترش(8 ماهگی)

1391/9/17 14:04
نویسنده : مامی لیلی
699 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای مامانی سلاممممممممممم

یه سلام پر از و عشق به تو که تمام وجودمی.

معذرت که کمتر میام برات مینویسم

آخه مامانی این روزا حسابی درگیره خریدای آخر سیسمونیته و بیشتر در حال استراحت البته اگه بشه

گل دخترممممم تخت و کمدتم به سلامتی حاضر شد و آوردیمش خونه خیلی قشنگ شده

هر وقت نگاش میکنم کلی ذوق میکنممممممممممممم.دست بابایی درد نکنه.تازه بابایی قول

داده زودی تو اتاقمون جابجاش کنه تا بتونم وسایلتو مرتب کنم.

عزیزکم

چند روزیه دلدرد دارم و انقباض حسابی نگرانتم.دکتر رفتم برام آمپول نوشته تا زود خوب شم و

گفته باید بیشتر استراحت کنم.

مامانی میدونم خیلی شیطونی و باهوش و به اتفاقات اطرافت سریع عکس العمل نشون میدی

اما عجله نکنی واسه اومدن. با اینکه تو ماه هشتمیم اما فقط 31 هفته و 4 روزته و خیلی

کوچولویی.باید بازم صبر کنی تا قویتربشی عزیز دلم.

تو سونو 29 هفته که رفته بودم 1220 گرم بودی خانوم دکتر گفت یکم وزنت کمهههههههه 

گفتش  بیشتر به خودم برسم و استراحت کنم تا تپلی بشی.اما خانوم دکتر نمیدونه که چقدر 

شیطونی و کم میخوابی و تمام شب تا صبح در حال تکون خوردنی و مامانی هم باهات بیداره و

این باعث میشه زیاد وزن نگیری.

هر شب از ساعت 11:30 دقیقه تا 4:40 دقیقه صبح  بیدارییییییییییی خیلی برام

عجیبههههههه لگدات خیلی محکمه به حدی که دردم میگیره گاهیییییییی که اینم برام عجیبه

صبحها هم از 7 تا 8 و باز 10 تا 11 بیداری ظهرها هم 1 تا 2 و باز 4 تا 6 . و 7 تا 8 بعدش

میخوابی تا 11:30 شب.اما تو این بین باز تکون میخوری اما حرکاتت آرومترهههههه.

وقتی بیداری برات شعر میخونم و آهنگ برات میذارم اونوقت خوشت میاد و کلی ورجه وورجه 

میکنی عسلکم.

حسابی سرم باهات گرمهههههههه و از این بابت خوشحالم که هستی.تنها بیخوابی شبانه 

اذیتم میکنه که اونم به خاطرت تحمل میکنم و طی روز که خوابی میخوابم.هر روز که میگذره

خدارو شکر میکنم که به خیر گذشت و هنوز کنارمی گلم.من منتظر میمونم تا وقتی که سر

موعد  به دنیا بیای تا گل رویتو ببینم توام منتظر دیدارمون باش. مطمئنم روزهای قشنگی در

انتظار زندگی سه نفرمونه عزیزم

من و بابا وحید دوست داریممممممممم و اومدنتو انتظار میکشیممممممممم.قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هنگامه
18 آذر 91 6:48
سلام مامی جان
ایشالله که دنیا جان عجله ای نداره و صحیح و سالم و به موقع تو آغوشت جا میگیره.

خریداش هم مبارکش باشه و به دلخوشی و سلامتی استفاده کنه ایشالله

بوس


ممنونم عزیزم ایشاا... همه نی نی ها سهی و سالم به موقع دنیا بیان

نسیم
20 آذر 91 17:43
عزیزم اصلا نگران نباش البته درکت میکنم منم دکترم بخاطر انقباضاتم برام آمپول تجویز کرد انشا...نینی گلت صحیح و سلامت میاد بغلت