دنیا کوچولوی مامان و بابادنیا کوچولوی مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

دنیا شیرینی زندگی ما

یک دلنوشته برام دخترم

1391/6/20 11:50
نویسنده : مامی لیلی
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممم گل دختر مامانییییییییییییییی

چند روزی بود دلم میخواست بیام برات بنویسمممممممم اما سایت خراب بود

از وقتی فهمیدم دختری خیلی راحتتر باهات ارتباط برقرار میکنممممممممم و احساساتمو

ابراز میکنمممممممم.میدونم مثل من در آینده یه مادر میشی و از حالا احساس عشق من رو به خودت بهتر

درک میکنی. 

عروسکم با بودنت دیگه حس تنهایی نمیکنممممممممم.هر وقت که تنهام با حرکاتت منو به

خودم میاری که در کنارمی و تنها نیستممممممم.ازت ممنونم دختر مهربونم که اینقدر با محبتی

چند شب پیش که تا صبح تنها بودم با من بیدار بودی و همش تو دلم شیطونی میکردییییییییییی

اصلا باورم نمیشد تا اینقدر حرکت داشته باشی و خسته نشی منم کلی باهات حرف زدم و برات قصه گفتم

خیلی شب خوبی بود.<SMILIE>

خلاصه احساس تنها بودن که همیشه اذیتم میکرد رو ازم دور کردی شیطونکم.<SMILIE>

حتما میپرسی چرا تنهام!!!!!!!!!!!!

عزیزم  بابایی خیلی سرش شلوغه و کارش سخته و اکثرا شبا دیر میاد. این علت تنهایی منه اما این سختیها و

روزها موقت و تا اومدنت  تموم میشه

وگرنه بابایی خیلی مهربون و دوستداشتنیه و به ما محبت میکنه وتمام تلاشهاش برای رفاه و آسایش آیندمونه

تازه  بابایی از بودنت خیلی خوشحاله عزیزمممممممم

تمام دنیاش شدی.

همش قربون صدقت میرههههههههه.خیلی خیلی دوست دارههههههههههه. باهات حرف میزنه واز روزای

خوش آینده برات میگه از آرزوهاش و روزهای در کنار تو بودن.

خلاصه اینکه یه بابای مهربون و عاشق داری

عشق من این روزا خیلی شیطون شدیاااااااااااااااا.حرکاتت رو دیگه کامل حس میکنممممممممممم.امروز 19 هفته شدی گلم.

تکونات مثل یک موج میمونه .حس میکنم توی دلم غوطه میخوری. گاهی احساسی شبیه مالش رفتن

شکم ازگرسنگی دارم و گاهی احساسی شبیه دلهره ی خفیف. بعضی وقت ها هم از تکون خوردنات قلقلکم

میاد.

وای که چقدر شیرینههههههههههههههه برام

گاهی از ذوق گریم میگیرههههههههههه.

وقتی که ارومی و تکوناتو حس نمیکنم نگرانت میشممممممممم اما بعدش سریع یه حرکت میکنی که دلمو قرص کنی و بگی که

مامانی من خوبم.نگران من نباش.فقط لالا کردم<SMILIE>

 

دختر قشنگم میدونی که یه معجزه ای برامون.یه هدیه بزرگ و 

آسمانی از خدای مهربون

شاکریم از خدا به خاطر وجود نازنینت

پس

همیشه خوب باش دختر قشنگمممم

من و بابایی برای دیدنت و در آغوش گرفتنت روزها و شبهارو عاشقانه به انتظار میشینمممممممممم<SMILIE>

<SMILIE>

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)