دنیا کوچولوی مامان و بابادنیا کوچولوی مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

دنیا شیرینی زندگی ما

هدیه به بابا جون

1391/3/29 20:00
نویسنده : مامی لیلی
874 بازدید
اشتراک گذاری

شب میلاد حضرت علی (ع) 15 خرداد سالگرد ازدواج من و بابایی بود و همینطور روز پدر

مامانی میخواست تا اون موقع صبر کنهههههههههههه

تا خبر اومدنت به دل مامانی رو به بابا به عنوان هدیههههههههههه بدهههههههههه

اما مامانی خیلی عجولهههههههههههههههه

١٠ خرداد

وقتی بابایی از سر کار اومد خونهههههههههه

شروع کرد به حال احوال پرسیییییییییییی.مثل همیشههههههه

 

بعد شام داشتیم با بابایی حرف میزدیم  و میخندیدیم .رفتم چایی آوردم.دیدم  بابایی رفته تو فکر. 

مامانی هم یهو به بابایی گفتش

بابا جون پیشاپیش روزت مبارککککککککککککک

سال دیگه حتما برات کادو میخرمممممممممم  پس زیاد فکر نکن

بابایی یهو چشاش از تعجب گرد شددددددددددددد

شکه شده بود

بعدش گفت چی گفتیتعجب؟؟؟؟؟؟؟؟

منم گفتم بابا وحید جونم من اومدممممممم تو دل مامانی دیگه فکر نکن

وایییییییییییییییییی

خیلی جالب بود .بابایی قیافش دیدنی بودددددددددددددقهقهههیچی نمیگفت فقط به دلم نگاه میکرددددد

بعدش مامانی و بوس کرد و خدارو شکر کرد برای اینکه تو رو به ما هدیه دادهههههههههههه.

و گفتش این بهترین هدیه من تو این 5  سال زندگیمون بودهههههههههههههه

خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
29 خرداد 91 19:45
خوشحال می شم به ما هم سر بزنید