دنیا کوچولوی مامان و بابادنیا کوچولوی مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

دنیا شیرینی زندگی ما

آخرین روزهایی که تو دل مامانی هستی

1391/11/12 10:04
نویسنده : مامی لیلی
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر کوچولوی نازمقلب

مامانی امروز دقیقا 39 هفته و 4 روزه تو دلمی عزیزم.

فک نمیکردم تا این روزای آخر تو دلم بمونی.حسابی غافلگیرمون کردی.آخه دکترم گفته بود خیلی زودتر میای به

دنیا و من کلی آمپول زده بودم .تا یک وقتی خیلی زود به دنیا نیای و اذیت نشی.

خیلی وقته که دردای کاذب زایمانی دارممم .اما از اومدنت خبری نیستش .انتظاره سختیه.اما

شیرینه برامم.

 

جمعه 6 بهمن بود که با بابا وحید رفتیم بیمارستان برای معاینه آخه دردام زیاد بود.

اما بعد معاینه گفتن هنوز آمادگی زایمان و ندارم. و بهم یک سری توصیه کردن تا آماده زایمان

شم.

و روز چهارشنبه 11بهمن صبح باز برم بیمارستان.همه خوشحال بودن که داری میای

قشنگم.اما من میدونستم که هنوز وقتش

نشده چون دردام باز مثل قبل بود.

خلاصه اینکه دیروز با بابایی رفتیم .اما خانوم دکتر بعد معاینه و دیدن سونوهام گفتش که تا 17

بهمن فرصت دارم و دقیقا واسه همون روز بهم نامه بستری داد.و بهم توصیه کرد که نگران

نباشم و فقط حرکاتتو کنترل کنم.و اگر زودتر از تاریخ موعد علائم زایمانی داشتم برم بیمارستان

منم گفتم دخملیم همیشه در حال شیطونیه حتی این روزای آخر.واقعا هم همینطوری هستی

و نمیذاری نگرانت شم.خدارو شکر.


در آخر اینکه

گل خانومم همرو سر کار گذاشتی کل خانواده منتظرتن.اما هنوز راضی نشدی که از دل مامانی دل بکنی

دیگه باید یواش یواش آماده بشی گلمممممم دنیای من. اینجا همه منتظرتن و دوست دارن.مخصوصا من و بابا

وحید.

کاش که زودتر بیای بی تاب نگاه معصومانتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مریمـ(مامان ایلیا گلی)
14 بهمن 91 11:41
لیلی جونمممممممممممم. منو یادت میادددددددد؟؟ خیلی دنبالت گشتم تا پیدات کردمممم. خدا کنه من ناراحتت نکنم من از مامانای فروردینم. پارسال اگه یادت بیاددد.

خیلی به فکرت بودممم. خوشحالم که بارداری و نی نیت داره دنیا میاددددددددددد


آخه نازی خوبی مریم گلی جون

مرسی عزیزم
آره خدا دوباره لطفشو شاملم کرد