دنیا کوچولوی مامان و بابادنیا کوچولوی مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

دنیا شیرینی زندگی ما

دلنوشته ای برای دخترم دنیا ( هفته 36 )

1391/10/19 13:48
نویسنده : مامی لیلی
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممم سلامممممممم دنیا جونم.عشق مامانی.این روزادلم خیلی هوایی شدههههههههههه و

عاشقتراز پیش.

 کوچولوی من.

دلم میخواد بغلت کنم و عطر وجودتو بو بکشم مامانی جونم خوشگلکم.

دردام دیگه بیشتر از قبل شده.حس میکنم که دیگه بیقرار شدی.حرکاتت تغییر کرده دیگه بزرگ شدی و اماده

به دنیا اومدن.راستی گلم همش حس میکنم که زودی می یای بغلمممممممم. اصلا تا 40 هفته صبر نمیکنی

اینو مطمئنم.از یه طرف خوشحالم که میتونم تا چند وقت دیگه ببینمت و زندگیم قشنگتر میشه و پر میشه از

جود نازنینت عزیزکم و میتونم مادر بودن رو با تو درک کنم..و از طرفی هم دلم میگیره چون دیگه تو دلم نیستی

تا با حرکاتت در همه شرایط آرومم کنی و در همه حال کنارم باشی 8 ماهه در منی و.الان فقط مال منی

نازنینم. اما با اومدنت دیگه فقط فقط به خودم تعلق نداری و باید با بقیه قسمتت کنممممممم. اونایی که

دوسشون ندارم و خیلی مارو تو این مدت اذیت کردن. اما قسمت کردنت با اونایی که دوسشون دارم برام

راحتتره.فک نکنی خودخواهم مامانی. عزیزممممممممم اما میتونی درکم کنی که اینا همش به خاطر عشق

من به تو هستش دنیای مامانی و حس مالکیت نیست.فقط عشقههههههههههههه عشق.

حالا خنده داره حرفام آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اما میدونم که تو  هم حق زندگی داری و باید ازاد باشی گلمممممممم .باید زندگی کنی و تجربه بدست

بیاری و با دنیای اطرافت آشنا شی منم دورادور حواسم بهت هست و کمکمت میکنم.

این قانون زندگیههههههههه و بقا.

حالا با همه این حرفا بیصبرانه منتظرتممممممممممممم گل من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هنگامه
20 دی 91 15:39
ای جانم
فداش بشم من
لیلی جان دیگه بی تاب شدیمااااا


قربونت هنگامه جونمممممممممممممممم

آره خیلی بیتابمممممممممم
نسیم
24 دی 91 22:42
چقدر حست شبیه منه لیلی جون
نمیدونم چرا این روزا نمیگذره


آره عزیزممممممم

روزایی آخر سختههههههه.اما لحظه دیدار نزدیکه